UWAGA! Dołącz do nowej grupy Jelenia Góra - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Odbiór decyzji dotyczących zasiłku powodziowego w Jeleniej Górze


Urząd Miasta Jeleniej Góry ogłasza możliwość odbioru decyzji związanych z wnioskami o zasiłek powodziowy. Przyznana kwota wynosi 2000 zł, a osoby, które otrzymały już ten zasiłek, mogą także starać się o jego zwiększenie o dodatkowe 1000 zł. Odbiór dokumentów odbywa się w siedzibie urzędu przy ul. Okrzei 10. Więcej szczegółów przedstawiono poniżej.

Dokumenty można odbierać w pokojach 209 znajdującym się na II piętrze oraz 002 na parterze budynku. W celu skutecznego odbioru zaleca się zapoznanie z godzinami otwarcia urzędu, które przedstawiają się następująco: w poniedziałki i wtorki od 7:30 do 15:30, w środy od 7:30 do 17:00, w czwartki od 7:30 do 16:30 oraz w piątki od 7:30 do 14:30.

Urząd Miasta wyraża prośbę o jak najszybszy odbiór decyzji, aby wszyscy zainteresowani mogli skorzystać z przyznanych świadczeń. W razie jakichkolwiek pytań, mieszkańcy mogą skontaktować się z urzędnikami pod numerem telefonu 75 75 46 263. Oczekiwane jest przekazanie informacji, które mają na celu ułatwienie mieszkańcom Jeleniej Góry skorzystanie z pomocy powodziowej.

Źródło: Urząd Miasta Jelenia Góra


Oceń: Odbiór decyzji dotyczących zasiłku powodziowego w Jeleniej Górze

Średnia ocena:4.74 Liczba ocen:21


Zobacz Także